|
|||
![]() |
Eenvoudig te installeren en te beheren | ![]() |
|
![]() |
Verlaagt telecomkosten dankzij het gebruik van SIP trunks en VoIP-providers | ||
![]() |
Verhoogt de productiviteit Met behulp van unified communications wordt de productiviteit verhoogt: Aanwezigheid, Chat, video bellen | ||
![]() |
Mobiliteit: werkt overal met Android- en iOS-clients | ||
![]() |
Geïntegreerde videoconferenties via WebRTC | ||
![]() |
Verbetert uw klantenservice: Bellen met een klik en CRM-integratie | ||
![]() |
Geen hardware nodig, incl. softphone met om zonder fysieke telefoontoestellen | ||
![]() |
Implementatie in de cloud; u houdt de controle | ||
Bekijk de brochure en bestel vandaag nog en profiteer van de voordelen van 3CX! stuur een email naar ons voor meer informatie.
Krachtige, eenvoudig te gebruiken softphones voor Windows en Mac inbegrepen
De geïntegreerde clients voor Mac en Windows, maken het beheren van uw 3CS VoIP telefooncentrale eenvoudig, hetzij op kantoor met uw softphone in combinatie met uw bureautelefoon, of onderweg met behulp van uw laptop en smartphone. In tegenstelling tot andere PBX’s, zijn er hiervoor geen extra licentie kosten nodig omdat de clients volledig geïntegreerd zijn.
Manage gesprekken op uw IP Phone vanaf uw desktopMet 3CX ingebouwde softphones voor Windows en Mac kunt u uw telefoon gesprekken regelen vanaf uw desktop, gesprekken starten en ontvangen via het telefoon systeem van uw computer op kantoor, zelfs als u ergens anders bent. Met een hoofdtelefoon kunt u 3CX zelfs gebruiken als volledige vervanging van de bureautelefoon.
|
![]() |
![]() |
Manage uw gesprekken met het 3CX Switchboard3CX Voip telefooncentrale bevat een krachtige switchboard functie dat op maat aangepast kan worden op de manier zoals u uw gesprekken wilt zien en beheren. Met de 5 verschillende weergave kan het voldoen aan iedere taak.
|
Integratie met Office 365, Google, Outlook enz!Bel direct vanuit uw CRM-pakket. Inkomende telefoongesprekken worden gekoppeld aan klanten op basis van het inkomend nummer, en vastgelegd in uw CRM-systeem. Alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief de gespreksduur, zodat u rapporten kunt genereren die inzicht bieden in de activiteiten van klanten en medewerkers.
|
![]() |