VOIP Telefooncentrale in de cloud

3CX is de VoIP Telefooncentrale gebaseerd op open standaarden en met geintegreerde Unified Communications-functies. In een paar minuten is de telefooncentrale klaar voor gebruik. De 3CX VoIP-telefooncentrale is het betaalbare platform die eenvoudig is te installeren, te beheren en te onderhouden. De voordelen zijn:

3CX Eenvoudig te installeren en te beheren VOIP TELEFOONCENTRALE
3CX Verlaagt telecomkosten dankzij het gebruik van SIP trunks en VoIP-providers
3CX Verhoogt de productiviteit Met behulp van unified communications wordt de productiviteit verhoogt: Aanwezigheid, Chat, video bellen
3CX Mobiliteit: werkt overal met Android- en iOS-clients
3CX Geïntegreerde videoconferenties via WebRTC
3CX Verbetert uw klantenservice: Bellen met een klik en CRM-integratie
3CX Geen hardware nodig, incl. softphone met om zonder fysieke telefoontoestellen
3CX Implementatie in de cloud; u houdt de controle

Bekijk de brochure en bestel vandaag nog en profiteer van de voordelen van 3CX! stuur een email naar ons voor meer informatie.

Krachtige, eenvoudig te gebruiken softphones voor Windows en Mac inbegrepen

De geïntegreerde clients voor Mac en Windows, maken het beheren van uw 3CS VoIP telefooncentrale eenvoudig, hetzij op kantoor met uw softphone in combinatie met uw bureautelefoon, of onderweg met behulp van uw laptop en smartphone. In tegenstelling tot andere PBX’s, zijn er hiervoor geen extra licentie kosten nodig omdat de clients volledig geïntegreerd zijn.

Manage gesprekken op uw IP Phone vanaf uw desktop

Met 3CX ingebouwde softphones voor Windows en Mac kunt u uw telefoon gesprekken regelen vanaf uw desktop, gesprekken starten en ontvangen via het telefoon systeem van uw computer op kantoor, zelfs als u ergens anders bent. Met een hoofdtelefoon kunt u 3CX zelfs gebruiken als volledige vervanging van de bureautelefoon.

  • Bel met uw IP-telefoon vanaf uw desktop met CTI-modus
  • Geen licentiekosten voor extra softphone
  • Eenvoudig in gebruik en beheer
  • Werk alsof u op kantoor bent en verlaag de kosten
voip telefooncentrale
voip telefooncentrale

Manage uw gesprekken met het 3CX Switchboard

3CX Voip telefooncentrale bevat een krachtige switchboard functie dat op maat aangepast kan worden op de manier zoals u uw gesprekken wilt zien en beheren. Met de 5 verschillende weergave kan het voldoen aan iedere taak.

  • Drag and drop van gesprekken voor een snellere aansluiting
  • Ideaal voor callcenters, met Wallboard en Q-Manager
  • Bekijk eenvoudig de aanwezigheid van collega’s
  • Beheer van inkomende gesprekken met receptionistweergave

Integratie met Office 365, Google, Outlook enz!

Bel direct vanuit uw CRM-pakket. Inkomende telefoongesprekken worden gekoppeld aan klanten op basis van het inkomend nummer, en vastgelegd in uw CRM-systeem. Alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief de gespreksduur, zodat u rapporten kunt genereren die inzicht bieden in de activiteiten van klanten en medewerkers.

  • Gebruik Office 365, Google contacts of een intern telefoonboek
  • Direct bellen vanuit uw CRM-pakket
  • Cryptische beller-id’s worden omgezet in de naam van de klant
  • Rapporten over activiteiten zonder handmatige gespreksopname
voip telefooncentrale