Cloud PABX bij Dairiten.

Dairiten is een innovatieve en vernieuwende organisatie. Als onderdeel van de Marktconcurrent zijn wij gespecialiseerd in innovatieve ICT ( Informatie Communicatie Technologie ) waaronder Cloud PABX. Onze missie is om voor onze relaties tot een hele goede maar wel prijsbewuste oplossing te komen. Onze missie voeren wij door in onze diensten. Daarom hebben wij gekozen voor de VOIP oplossingen van EnterpriseVOIP en de Cloud telefooncentrale van Xelion. Beide partijen leveren de beste prijs prestatie op hun eigen gespecialiseerde gebied. Voor meer informatie over VOIP klik hier.

Voor onze MKB-klanten is een IP-telefooncentrale met een IP-telefoniedienst een hele goede keuze. Onze MKB-klanten hebben nu veel meer functionaliteit beschikbaar, zijn flexibeler in hun mogelijkheden en zijn veel beter bereikbaar voor hun eigen klanten. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Naast de vergrote functionaliteit en flexibiliteit besparen onze MKB klanten ook op hun kosten. Niet alleen besparen ze op de aanschaf van een (ouderwetse) Telefooncentrale maar ook de belkosten kunnen flink afnemen. U kunt uw eigen voordeel berekenen met de bespaartool (Klik op de  tekst en bereken uw voordeel)

Vraag aan uw contactpersoon of via info@marktconcurrent.nl meer informatie aan en ontdek wat de Dairiten voor u op het gebied van Cloud PABX-en kan betekenen.

Dairiten levert de Cloud telefooncentrale van Xelion

Xelion Cloud PABX

 

Wat is de cloud telefooncentrale van Xelion?

Het Xelion Phone System is een ultramoderne VoIP-telefooncentrale van Nederlandse bodem die met passie en oog voor kwaliteit is ontwikkeld. Niet alleen is de aanschafprijs laag, met Xelion kun je ook tegen de scherpst mogelijke tarieven bellen. Je kunt op Xelion klassieke telefoons aansluiten, draagbare telefoons, en zelfs mobiele telefoons zoals de i-Phone. Ook kun je via de PC telefoneren met de standaard meegeleverde softphone.

Voordelen

Bellen met het Xelion Phone System biedt ongelooflijk veel voordelen. Je bespaart op kosten, bent altijd bereikbaar, kan telefoontjes professioneel afhandelen en kan zelfs met je mobiele telefoon via Xelion bellen.

Op Xelion kan je vele types telefoons aansluiten:

  • Klassieke ( Analoge) telefoon,
  • Draagbare (DECT) telefoon
  • PC telefoon
  • Mobiele Telefoons

Met een normaal toestel bel je zoals je dat gewend bent. Door een hoorn of headset aan je computer te koppelen, wordt je pc een telefoon met uitzonderlijke mogelijkheden. Ook kun je je mobiel op het Xelion Phone System aansluiten. Op kantoor of waar je ook bent en Wifi beschikbaar hebt, bel je dan met je mobiel spotgoedkoop over internet. Gewoon buiten bel je dan via gsm.

Xelion is speciaal ontwikkeld voor de mkb’er die optimaal bereikbaar wil zijn en graag op zijn telefoonkosten wil besparen. Xelion is eenvoudig in gebruik en beheer, kent lage investerings- en gesprekskosten en heeft een groot aantal handige gratis mkb-functies. Zo wordt elk telefoongesprek opgenomen, is je kantoor altijd bereikbaar, kan de telefoniste via de computer meerdere gesprekken tegelijkertijd afhandelen en kan elke collega zien wie aanwezig is, wie telefoneert of niet gestoord wil worden.

Met Xelion is het geen probleem als het personeel werkt vanuit meerdere vestigingen. Alle medewerkers, waar ook ter wereld, kunnen zich aansluiten op deze moderne en gebruiksvriendelijke telefooncentrale. Met het grote voordeel dat ze onderling altijd gratis bellen én dat ze kunnen zien wie al dan niet bereikbaar is!

Uniek aan Xelion is het ultieme gebruiksgemak gecombineerd met de meest geavanceerde technologie van dit moment. Je kunt een traditionele telefoon gebruiken om een nummer te kiezen maar dat kan ook via de pc. De software voor de geavanceerde pc telefoon wordt gratis met Xelion meegeleverd.

Integratie met CRM

Het Xelion telefoonsysteem kan met diverse CRM toepassingen worden gekoppeld wat de gebruiker een aantal grote voordelen oplevert.

Direct bellen vanuit CRM

Met behulp van de muis kan in het CRM programma een telefoonnummer worden aangeklikt en het telefoongesprek wordt direct geïnitieerd;

Uw klantgegevens zijn altijd beschikbaar

Als een relatie belt wordt op basis van het inkomende nummer direct de klantkaart geopend zodat u alle gegevens van de beller direct kunt raadplegen.

Eén adressenboek dat altijd actueel is

De namen en adresgegevens in het telefoonboek worden automatisch gesynchroniseerd met de gegevens in uw CRM omgeving. U heeft dus altijd een up to date zakelijk adressenbestand tot uw beschikking en hoeft gegevens maar één keer in te voeren.

Alle communicatie wordt automatisch gearchiveerd

De gevoerde telefoongesprekken kunt u zonder handelingen opslaan en terugluisteren. Dus, nooit meer discussie over wat is afgesproken, geen gespreksverslagen meer invoeren in het CRM, delen van informatie met collega’s etc.

Xelion is officieel gecertificeerd telefoniepartner van Exact, Afas en Unit4. Daarmee u weet dat uw koppeling uitgebreid is getest en de kennis voor ondersteuning is verzekerd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *